Uporabljamo piškotke, da naredimo vašo izkušnjo boljšo. V skladu z novo direktivo o e-zasebnosti, vas moramo vprašati za soglasje o nastavitvi piškotkov. Izvedite več.
Pravila poslovanja
1) Splošno o naročilu osebno v trgovini, o popustih na spletni strani, v spletni trgovini ali osebno na Ptuju v trgovini:
Popusti v trgovini na Ptuju
Popusti, ki so zraven nekaterih artiklov na spletni strani, veljajo ob nakupu v spletni trgovini ali ob plačilu z gotovino osebno v trgovini na Ptuju. Ob plačilu osebno v trgovini na Ptuju s katerokoli plačilno kartico, se popust zmanjša za 3% (zaradi provizije, ki nam jo vzamejo banke). Ob obročnem plačilu z karticami, kjer obroke določite po sms sporočilu, se gotovinski popust zmanjša za 3%. V primeru plačila z American kartico ni popustov (ker dobimo nakazila vsaki mesec sproti). V primeru plačila na obroke do 24 obrokov z Diners kartico, se gotovinski popust zmanjša za 6% (toliko nam vzame Diners plačilni sistem).
Naročilo blaga v trgovini na Ptuju po hitri dobavi na vašo željo:
Ponujamo možnost hitre dobave blaga ob naročilu v naši trgovini na Ptuju, s čimer prejmete blago čimprej, ko je to mogoče(trenutno zaradi koronavirusa to ni mogoče). Strošek je 4,60 evra do 10 evrov, s tem stroškom si pokrijemo poštnino za dobavo vašega blaga k nam v trgovino na Ptuj.
Zavrnitev naročila
Po naročilu blaga stranke ustno, pisno ali po telefonu je Ekstra d.o.o. dolžan dobaviti blago v čim krajšem možnem času. Stranka mora preklic naročila izvesti pisno pred dobavo blaga v našo trgovino, o čemer se vedno pogovorimo s stranko. Če blago dobavimo v našo trgovino in stranka ne prevzame blaga, mora stranka kriti stroške prevoza blaga v našo trgovini in ob možnosti vračila blaga dobavitelju tudi nazaj. Za stroške prevoza mu Ekstra d.o.o. izstavi račun za stroške pošiljanja, ki ga je stranka dolžna v celoti poravnati. Stranka ima čas, da odpelje blago iz naše trgovine v 5 dneh, razen če se dogovorimo drugače. Če se stranka več ne javlja na naše klice pomeni, da je stranka zavrnila naročilo in mu izstavimo račun za stroške pošiljanja blaga.
Odstop od pogodbe
Kupec lahko v zakonskem roku odstopi od pogodbe.
V primeru nakupa izdelka, ki je naveden v 5. odstavku 43.č čl. ZVPot kupec nima pravice do odstopa od pogodbe.
Stroški vračila blaga ob odstopu od pogodbe
V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije stroške vračila blaga. V naši trgovini ni blaga, ki ga ni mogoče vrniti po pošti.
Omejitve pri nakupih
Pri nakupih v naši prodajalni ni omejitev na katere bi lahko vplival kupec. Vsi parametri nakupa se lahko nastavijo glede na lokacijo in zahteve kupca.
Pregled naročil
Kupec lahko vse podrobnosti naročila pregleda v svojem uporabniške računu, kjer ima dostop tudi dosvojih podatkov in vse zgodovine naročil v spletnem sistemu. Pogodbo (potrdilo o nakupu), ki je nastala med poslovnim procesom lahko kupec preproducira iz svojega računa. Hkrati se ta pogodba pošlje tudi na e-naslov naročnika.
Pregled in spreminjanje naročila pred potrditvijo nakupa
Kupec lahko v košarici na spletni strani naročilo pregleda in po potrebi uredi/pobriše. Pred potrditvijo naročila ima kupec možnost v sistemu vse podatke pregledati in po potrebi spremeniti preko samega sistema spletne prodaje.
Naročilo blaga kupca z avansnim računom
V primeru nakupa blaga, ki ga podjetje Ekstra d.o.o. ; Čučkova ulica 6/a; 2250 Ptuj v PE Eurobike na Čučkovi 6/a - Ptuj (v nadaljevanju trgovina Eurobike Ptuj) nima takoj na zalogi v svoji trgovini, mora kupec plačati del avansa ali avans v celoti. V kolikor na avansnem računu ni drugače določeno, mora trgovina Eurobike Ptuj z avansnim računom naročeno blago dobaviti v 30 dneh od plačila avansnega računa. V nasprotnem primeru lahko kupec zahteva vračilo avansa z pripadajočimi obrestmi nazaj za čas od plačila avansnega računa.
Odstop kupca od nakupa po plačilu avansnega računa
V primeru da kupec plača avansni račun in po plačilu avansnega računa prekliče naročilo, kupec nima pravice za vračilo avansa. Kupec je dolžan prevzeti blago v 30 dneh od prejema pisnega obvestila trgovine Eurobike Ptuj, v katerem ga obvešča, da je naročeno blago pripravljeno za dvig. V kolikor kupec blaga ne prevzame v roku 30 dni od prejetega obvestila, mu trgovina Eurobike Ptuj po 30 dneh od prejema obvestila zaračuna skladiščenje oziroma ležarnino. Ležarnina znaša za vsak naročeni artikel plačan z avansnim računom, 10 evrov na dan, razen za kolesa kjer znaša ležarnina 20 evrov na dan, za tricikel pa 40 evrov na dan. V primeru da ležarnina znese več kot je bil plačan avansni račun, kupca trgovina Eurobike Ptuj pisno obvesti, da je ležarnina večja od plačanega avasnega računa. V takšnem primeru trgovina Eurobike Ptuj postopa kot to določa slovenska zakonodaja za takšne primere. V kolikor kupec prevzame naročeno blago po plačanem avansu po 30 dneh od prejetega obvestila o dobavi blaga v trgovino Eurobike Ptuj, je dolžan kupec plačati ležarnino trgovini Eurobike Ptuj pred prevzemom blaga.
2) Nakup v spletni trgovini:
a) Delovanje:
Uvod
Pogoje poslovanja kot upravitelj spletne trgovine Eurobike, določa Ekstra d.o.o., ki blago prodaja v svojem imenu in za svoj račun. Ekstra d.o.o. odgovarja za objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi pogoji.
Splošni pogoji
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob oddaji naročila. Kupec z naročilom potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh. Ekstra d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.
Potek nakupa v spletni trgovini
Nakup v spletni trgovini: Nakup v spletni trgovini opravite po preprostih korakih, skozi katere vas vodi spletna trgovina
Obveščanje glede nakupa: Ob oddaji naročila boste prejeli vse željene informacije
Napačno poslano blago: V primeru, da prejmete napačno blago ali blago z napačno izvedbo, kot ste ga naročili, nas o tem obvestite z elektronsko pošto. V takšnem primeru boste poslali blago nazaj k nam na naše stroške. Denar vam bomo vrnili z vsemi stroški, ki ste jih s tem imeli. To se lahko zgodi predvsem v primeru, ko nam dobavitelj kljub potrditvi o dobavi, ne pošlje takšnega kot je naveden, ampak enako-podoben izdelek z drugo specifikacijo. Zavedati se je potrebno, da imamo v spletni trgovini ogromno tehničnega blaga, kjer so lahko v izbiri 1 izdelka zelo male razlike.
Dobava blaga iz tujine: V primeru, da kakšnega blaga zaradi malega slovenskega trga ne moremo dobiti, poiskusimo to dobiti iz tujine. V takšnem primeru vas bomo obvestili o tem na vašo elektronsko pošto. Obvestili vas bomo v kakšnem času vam ta izdelek lahko dobavimo in vas hkrati vprašali, če želite počakati novi daljši dobavni rok. Novi dobavni rok je lahko tudi daljši od obljubljenega. V primeru naročila v tujini je lahko cena drugačna kot v naši spletni trgovini, o čemer vas bomo vedno pred naročilom obvestili na vašo elektronsko pošto. Na podlagi dogovora bomo postopek nakupa uredili tako, kot želite.
Naročili ste blago in ga niste prejeli v obljubljenem roku: V takšnem primeru vas prosimo, da nam pišete na našo elektronsko pošto. Takšen primer je izjema in nastane zaradi morebitne naše napake v vodenju spletne trgovine.
Zamenjava blaga v primeru, da ste naročili napačno blago: V takšnem primeru so stroški pošiljanja k vam in nazaj k nam, na vaši strani.
Dobava blaga: Rok za dobavo blaga je pri nas določen na podlagi števila izdelkov v spletni trgovini, ki se giblje vedno čez 8000 vidnih izdelkov, skupaj z možnimi izbirami pri teh vidnih izdelkih, pa je izdelkov v spletni trgovini več kot 24000. Tisti dan, ko pošiljamo blago vas bomo obvestili.
Neodgovarjanje na našo pošto: Če vam pišemo po elektronski pošti in ne prejmemo odgovora v roku 10 dni vas bomo obvestili, bomo vaše naročilo brez obvestila avtomatsko preklicali.
Napačen izračun poštnine: Če pri registraciji ne boste izbrali prave države od koder izvajate nakup, bo izračun poštnine v spletni trgovini napačen! V tujini se obračunava drugačen davek kot v Sloveniji (direktiva iz EU).
Komercialni pogoji
Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila in objave v spletni trgovini. Če se cena spremeni, je dolžan ponudnik Ekstra d.o.o. kupca obvestiti preko elektronske pošte. Za nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno. Izdelke vam dostavi prevoznik "Pošta Slovenije".
Izvedba ali zavrnitev naročila
Ekstra d.o.o. bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov. Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, bodo stornirana. Ekstra d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Dobavni rok
Pri vseh izdelkih je dopisan čas dobave izdelka. Vedno se trudimo poslati naročilo čimprej. Če imamo artikel na zalogi takoj, ga v večini primerov odpošljemo še isti dan ali naslednji dan po prejetem naročilu. Tudi v spletni trgovini ponujamo ob doplačilu možnost hitre dobave blaga (trenutno zaradi koronavirusa to ni mogoče). V primeru daljšega dobavnega roka, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali s telefonskim klicem.
Pritožbe in pritožbeni postopki
V primeru pritožbe se lahko z vsemi vprašanji obrnete na naš e-naslov eurobike@eurobike.si ali nas pokličete direktno na telefonsko številko 02 745 01 33 ali 02 745 03 34. Za vse pritožbe smo vam na voljo tudi na našem naslovu v Čučkovi ulici 6a na Ptuju.
Dobava artikla:
Za dobavljivost izdelkov v naši trgovini so odgovorni proizvajalec ali distributer-uvoznik za Slovenijo. V večini primerov ne moremo sami dobavljati izdelkov direktno od proizvajalcev. Izdelkov v naši trgovini NI mogoče naročiti preko plačljive telefonske številke.
b) Plačila
Gotovinsko plačilo ob dostavi
Plačilo z gotovino se opravi ob prevzemu blaga, ki ga dostavi prevoznik. Plačati morate celoten znesek nakupa ter strošek pošiljanja, ob tem pa morate plačati prevozniku Pošte Slovenije tudi provizijo. Provizijo, ki jo plačate prevozniku Pošte Slovenije (Pošta Slovenija zaradi transporta denarja zaračuna 1,50 evra-denar prejme Pošta Slovenije in ne mi kot trgovina) se lahko izognete le s plačilom s predračunom.
Plačilo po predračunu
V primeru izbire plačila po predračunu, boste vsa nadaljna navodila prejeli po poslanem naročilu. Dodatnih predračunov v spletni trgovini ne pripravljamo, saj je v spletni trgovini vse avtomatizirano in usklajeno z vašim naročilom. Končni znesek na vašem naročilu je hkrati tudi znesek za plačilo. Vse podatke, kam nakazati denar, pa prejmete po oddanem naročilu na vaš elektronski naslov, ki ga vnesete ob (prvi) registraciji.
Plačilo z bančnimi karticami:
Spletno naročilo lahko plačate tudi z bančnimi karticami.
Plačilo preko PayPal sistema
PayPal je plačilni procesor, ki je zelo razširjen in varen za uporabo iz skoraj vseh držav. Sistem je preprost tudi za plačila med različnimi državami. Kupec se je sam dolžan seznaniti z načinom plačila, kar lahko stori na spletni strani www.paypal.com. Izdelke pošljemo, ko na našem PayPal računu dobimo nakazan denar. V primeru plačevanja s PayPal sistemom se nobeni podatki o plačilu ne prenašajo ali razkrivajo na naši spletni strani (vse je znotraj vašega PayPal računa), tako mi ne vidimo podatkov iz vaših kreditnih kartic ali drugih načinov plačevanja. Vse kar vidimo je, da ste izbrali PayPal način plačevanja! Pay Pal sistem omogoča preprosto plačilo iz vaših bančnih kartic, ki jh podpira sistem PayPal.
Plačilo z dyners kartico na obroke:
Spletno naročilo lahko plačate tudi z dyners nakupom na obroke.
c) Stroški pošiljanja:
Poštnina se vam izračuna ob nakupu v spletni trgovini glede na dostavljaca, ki ga izberete. Lahko prihaja do manjših sprememb pri poštnina, ker je to odvisno od velikosti paketa in teže paketa (to velja predvsem za kolesa).
d) Pravica od odstopa nakupa in vračila blaga
Kupcu pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti (Ekstra d.o.o. Čučkova ulica 6/a, 2250 Ptuj) ali elektronsko sporočilo, blago pa vrniti v 30 dneh po poslanem obvestilu o odstopu (fizično na sedež podjetja ali po pošti). Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 30-ih dni od prejetja vrnjenega blaga. Stroške vračila krije pošiljatelj sam. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku prevoznika.
e) Reklamacije v garancijskem roku:
Za vse artikle velja garancija po pogojih proizvajalca in sicer najmanj 12 mesecev. Potrošni material (verige, zavorne obloge ...) nima garancije. Proizvajalec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se boste ravnali po danih navodilih. Garancijo uveljavljate neposredno pri uvozniku oz. na pooblaščenem servisu. Proizvajalec jamči, da bo na svoje stroške odpravil pomanjkljivosti oziroma napake na izdelku. Če reklamacijo uveljavljate v trgovini na Ptuju v Čučkovi ulici 6/a, ga morate obvezno dostaviti v originalni embalaži skupaj z garancijskim listom in računom. Rok za odpravo napak v garancijski dobi je 45 dni od dneva prejema reklamacije. Garancijski rok začne teči z dnem nakupa izdelka.
Garancija ne velja, če se ugotovi da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno ali malomarno, če je okvara posledica višje sile (strela) ali mehanske poškodbe s strani kupca. Garancija ne velja, če kupec ne predloži pravilno izpolnjenega garancijskega lista oziroma računa za izdelke, za katere se ne izdaja specifičnega garancijskega lista.
Podjetje ne nudi prostovoljne garancije ali druge nadgradnje garancij.
f) Prijava stvarne napake
Stvarno napako lahko uveljavljate izključno pri prodajalcu. Izdelek ima stvarno napako, če nima:
- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;
- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.
Lahko jo uveljavljate pri nakupu katerega koli izdelka, če ne deluje, če nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo.
Ko uveljavljate stvarno napako na izdelku, lahko sami izbirate med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. Zahtevate lahko odpravo napake, zamenjavo blaga z novim, brezhibnim, vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska.
O napaki morate prodajalca obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko ste napako odkrili. Svoje pravice lahko uveljavljate v največ dveh letih od prevzema izdelka. To velja za nove izdelke. Če ste kupili rabljen izdelek, lahko stvarno napako uveljavljate v največ enem letu od prevzema izdelka.
Če se prodajalec z reklamacijo strinja in prizna obstoj napake, mora zahtevku ugoditi najkasneje v osmih dneh po prejemu reklamacije. Tudi če se z obstojem napake ne bo strinjal, vam mora odgovoriti v roku osmih dni. Če v navedenem roku ne dobite odgovora na reklamacijo, lahko podate prijavo na Tržni inšpektorat RS, ki lahko podjetju zaradi opustitve odgovora izreče globo.
Obrazci za prijavo stvarne napake:
g) Poškodbe pri transportu:
Kupec je dolžan pri prevzemu pošiljke praviloma pregledati njeno vsebino. V primeru poškodb pošiljke, je kupec dolžan za celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) skupaj s prevoznim osebjem sestaviti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške prevoznika vrnjena. Po prejemu poškodovane pošiljke bo prevoznik obvestil prodajalca, ki bo v najkrajšem roku poslal kupcu nov izdelek oz. pošiljko.
h) Škoda
Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitno škodo, nastalo zaradi nepravilne oziroma malomarne uporabe prodajalčevih izdelkov.
i) Evidence
Evidence strank hrani podjetje Ekstra d.o.o. in jih ne posredujejo tretjim osebam. Ekstra d.o.o. jih lahko uporabi za obveščanje svojih strank o akcijah in podobno. Stranke se lahko kadarkoli odjavijo iz liste za obveščanje.
j) Napake pri vnosu podatkov pri izdelkih
Ker imamo na naši strani veliko izdelkov (skupaj več kot 24000), lahko prihaja pri vnosu podatkov tudi do naših nezaželjenih napak. Zaradi tega imamo pri nekaterih izdelkih takoj naveden tudi link iz originalne proizvajalčeve strani, kjer lahko preverite točnost podatkov. Pridržujemo si pravico, da artikla ne prodamo če ugotovimo, da so podatki na naši spletni strani napačni zaradi napake pri vnosu na spletno stran. Takšnih primeri so bolj izjema, ker pa se nam lahko nehote pojavijo, vas tukaj vseeno opozarjamo, da tudi sami preverite točnost podatkov na proizvajalčevih straneh. Ob morebitnih takšnih napakah vas prosimo za vaše razumevanje.
3) Osebni nakup:
Osebno v trgovini na Ptuju lahko blago plačate z gotovino, plačilnimi karticami ali na obroke:
- Plačilna kartica Eurocard
- Plačilna kartica Visa
- Plačilna kartica Activa
- Plačilna kartica Maestro
- Plačilna kartica Karanta
- Z American kartico 1 kratno plačilo ali plačilo do 12 obrokov do 1.000,00€
- Z Diners kartico 1 kratno plačilo ali plačilo do 24 obrokov
Cena z popustom, objavljena na spletni strani velja le ob plačilu z gotovino. Katera koli plačilna kartica ali obročno odplačilo, ni enako plačilu z gotovino.
4) Nakupi za pravne osebe in podjetja:
Blago je potrebno plačati pred našim pošiljanjem ali osebnim dvigom po predračunu na naš transakcijski račun: NKBM: 04202-0001395282
Blaga izdamo šele takrat, ko je denar nakazan na naš žiro račun.
5) Servis koles:
Kolo pripeljano na servis, je potrebno odpeljati v roku 15 dni od sprejema v servis. Po 15 dneh zaračunamo ležarnino do 180 dni. Po 180 dneh za kolo ne odgovarjamo več. Za dvig kolesa je vedno potreben delovni nalog. Znesek ležarnine si oglejte v ceniku storitev.
Reševanje potrošniških sporov
Za reševanje sporov je pristojno sodišče na Ptuju. Izvensodnega reševanja sporov ne priznavamo.
Reševanje spletnih sporov
Vse spore elektronskega poslovanja lahko rešite preko spletnega sistema za reševanje potrošniških sporov, ki ga najdete na tem naslovu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Prenesite ali natisnite pogoje poslovanja